Ebba i Australien

SAFAR!!! DEL 1.

Kategori: Australien

Safarin Rotary organiserade är bland det bästa jag har varit med om! Allt jag har sett och upplevt ska ni nu också få ta del av genom de foton min kamera tog ifrån de 17 dagar jag spenderade med 25 andra utbytesstudenter, 4 ledare, en kokerska och en härligt, stark karaktäristisk busschauför. Tillsammans krossade vi en hel kontinent called Australia. Enjoy!
 
Så vi flög från Sydney Airport till Alice Springs, hjärtat av Australien, mitt ute i öknen.
 
 
Första lunchen, alla är taggade inför de kommande dagarna!
Första gången vi rörde vid den röda sanden!
 
 
Santi (Santiago, Mexico) hitta en kängurusvans i frysboxen tillsammans med all glass. Livet in the out back gör sig tydligare...
 
Rock Art, Uluru! Stunning place!!!
 
 
 
Jag och Adele bytte nationalitet. Tyvärr äger jag ingen svensk flagga..
 
Vi klättra lite berg och såg fina utsikter.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: